torsdag 10 februari 2011

som tack för att jag ställde upp på mig själv igår ger jag mig.........

Det absolut allra svåraste som finns är att försöka förändra och utvidga sin syn och sina tankar om sig själva. Intet i världen är så svårt som det. Så vi har all anledning att känna oss styrkta, stolta och glada över varje insikt, över varje nedbrytande och negativ inprogramering vi kan byta ut mot en mer utvidgande, uppbyggande och positiv. Brukar fira mig själv för varje delseger, för varje delmoment jag klarar på min vandring mot en mer friare,öppnare, sannare, kärleksfullare .... JAG ....
*
Idag ger jag mig därför ett skönt bastubad
en skön stunds läsning framför brasan
och
ett extra mumsigt fika
som tack
för att jag
ställde upp på mig själv igår
och sa ifrån
Tack!
-Humlina-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar